Sveiki!

Mums malonu, kad apsilankėte lopšelio darželio "Eglutė" svetainėje! Tikimės, kad rasite tai, ko ieškote!

STEAM idėjų plėtojimas integruojant inovatyvią „Lego education“ metodiką

Priešmokyklinėje ,,Kiškučių“ grupėje nuolat vyksta LEGO edukacinė veikla. Šios veiklos skatina vaikų kūrybiškumą, jie turi galimybę išreikšti ir šgyvendinti savo idėjas. O kurdami su įvairiomis problemomis, kiek reikia. Tai moko juos kritiškai mąstyti, analizuoti ir ieškoti sprendimų, taip tobulėja vaikų problemų sprendimo įgūdžiai. dažnai šios veiklos atliekamos grupelėse, todėl vaikai turi bendradarbiauti su, kad pasiektų tikslą, tai ugdyti komandinio darbo priemones, pavyzdžiui, kaip komunikacija, idėja, tarpusavio pagarba ir kompromisų radimas. Su lego kaladėlėmis kurdami projektų vaikai naudojasi matematika ir logika – nuo ​​paprastų skaičiavimų iki sudėtingesnių algoritmų kūrimo. Susidomėję veiklomis ilgiau išlaiko dėmesį ir smalsumą. Lego edukaciono veiklos vaikai dažnai turi galimybę eksperimentuoti, išbandyti hipotezes ir analizuoti rezultatus. Sėkmingai įgyvendinti projektai, sukurti statiniai, atrakcionai ir pan. suteikia vaikams svarbią pasitenkinimą ir pasitikėjimą savo gebėjimais.

Svečiuose Steamukas ,,Lava"

Vaikai su mokytojomis išsikėlė hipotezę, sužinoti, kas įvyks sumaišius kalio permaganatą su pienu. Vaikai išmatavo pieno ir kalio permanganato kiekius, aptarė spalvas, būsenas. Supylus pieną į skaidrų indą, užbėrė kalio permaganatą. Tada stebėjo, kaip keičiasi pieno spalvos. Po kurio laiko, pienas ėmė burbuliuoti ir tapęs tamsiai rudos spalvos bei birus, jis veržėsi iš indo. Vaikai procesą fiksavo nuotraukomis. Diskutavo, kaip pasikeitė pieno spalva ir būsena (iš skystos tapo kieta, biri). 

7434831b e238 4a7c 928e 57088215906a     1bb98889 6abe 41d1 bbfb 029a69b48cb5

Lapų ir pieno eksperimentai

"Smalsučių" grupės vaikai, kartu mokytojomis susipažino su įdomiu eksperimentu.

Lapų ir pieno eksperimentai – tai ne tik smagus būdas praleisti laiką,bet ir pasak vaikų, tai tikras mokslo atradimas! Kurdami lapų raštus ant vandens, vaikai ne tik lavino smulkiosios motorikos įgūdžius, bet ir sužinojo apie skirtingas lapų formas bei struktūras. O stebėdami, kaip spalvos susimaišo ant pieno, jie patys išsiaiškino, kodėl taip nutinka.

STEAM veikla „Kokia rudens spalva gražiausia”

Ruduo – puikus metų laikas, kuomet galime džiaugtis ne tik daržo ir sodo gėrybėmis, bet ir nuostabiomis gamtos spalvomis. Visą rudenį ugdytiniai aktyviai tyrinėjo, stebėjo, svėrė, piešė, matavo, konstravo, lygino, lietė, kūrė ir eksperimentavo su rudens gėrybėmis. Mokytojos Dovilė ir Aistė su „Rainiukų“ grupės vaikais pasitelkiant STEAM ugdymo metodus, bandė išsiaiškinti kokių spalvų yra rudenį. Kad rudens spalvos išliktų kuo ilgiau mokytojos su vaikais konservavo rudens spalvas į stiklainiukus. Ugdytiniai padarė štai tokią išvadą apie rudenį: rudenį yra daug spalvų, kurios panašios į:  nukritusį nuo medžio lapą, kaštoną, obuolį, šermukšnio uogą,  sraigės kiautą, grybus ir net į ąžuolo šakelę. Ruduo turi daug spalvų ir yra ĮVAIRIASPALVIS.

STEAM veikla: „Tyrinėjame vaisius ir daržoves“

Ruduo – puikus metas, atnešantis daug spalvų ir gėrybių. Tėveliams, atnešus daug vaisių ir daržovių, „Žvirbliukų“ (lopšelio amžiaus) grupėje vyko smagi, „skani“ ir prasminga STEAM veikla. Grupės ugdytiniai susipažino su daržovių ir vaisių įvairove. Mokėsi nusakyti jų spalvas, tyrinėjo, uostė, ragavo, kažką konstravo ir skaičiavo bei aiškinosi sąvokas: didelis – mažas, vienas – daug. Taip pat atliko ir kūrybines užduotis: iš morkų ir bulvių pagamintais antspaudais štampavome medžius, obuolius. Patraukliai ir žaismingai vaikai plėtojo aplinkos pažinimo, tyrinėjimo, konstravimo, meninius ir matematinio mąstymo gebėjimus.