Sveiki!

Mums malonu, kad apsilankėte lopšelio darželio "Eglutė" svetainėje! Tikimės, kad rasite tai, ko ieškote!

"MAMA, TĖVELI, PASKAITYK MAN KNYGELĘ"

        ,,MAMA, TĖVELI, PASKAITYK MAN KNYGELĘ”

         Psichologai tvirtina, kad skaitymas balsu vaikams yra kaip vitaminas, kaip vakcina nuo šiuolaikinio pasaulio grėsmių, blogų įpročių. Tai - veiksmingiausias ugdymo būdas. Skaitydami vaikui nuo mažens pasiekiame to, kad galiausiai skaitymas jiems asocijuojasi su tėvų balsu, šiluma, saugumu. Be to, skaitymas ugdo intelektą, lavina vaizduotę, gebėjimą įveikti kliūtis, užtikrina raiškų bei vaizdingą žodyną, leidžia gerokai lengviau perprasti gramatikos taisykles mokykloje.

STEAM veikla "Smalsučių" grupėje

„Smalsučių" gr .STEAM veikla-susipažįstam ,stebim, bandom, tyrinėjam, lavinam visus gebėjimus.

"Tešla su druska"- minkom, ragaujam, uostom, įvardijam, sužinom, iš ko tešla pagaminta. Gaminam papuošalus.

,,Mokymo(-si) priemonių kūrimo gairės teoriniu ir praktiniu aspektu“

Lapkričio mėnesį įvyko gerosios patirties seminaras ,,Mokymo(-si) priemonių kūrimo gairės teoriniu ir praktiniu aspektu“. Seminare buvo aptartos mokymo(si) priemonės ankstyvajame ugdyme, ankstyvajame matematiniame, kalbiniame, gamtamoksliniame, ankstyvajame raiškos ir kitų dalykų ugdyme. Praktinėje dalyje, lektorė Raimonda surengė mokymo(si) priemonių gamybos dirbtuves.

Seminarą organizavo Telšių lopšelio-darželio "Eglutė" logopedė metodininkė Lina Sakienė, ir Šiaulių rajono Dubysos aukštupio mokyklos meninio ugdymo mokytoja metodininkė Raimonda Valančienė.

Dizainas be pavadinimo

Plačiau skaityti "Kolegialus mokymasis padeda įveikti šių dienų iššūkius" Švietimo centro svetainėje Telšių švietimo centras.

2022 STEAM veiklų planas

Tikslas

Stiprinti mokytojų kompetencijas STEAM srityje, atsižvelgiant į ugdytinių pažintinius gebėjimus ir individualius jų poreikius, gerinant ugdymo proceso kokybę per patyriminį ugdymą (si).
                                                                                                                                             Uždaviniai:
Ugdyti vaikų kūrybiškumo, problemų sprendimo, tyrinėjimo, mokėjimo mokytis kompetencijas.
Tobulinti mokytojų dalykinę, tiriamąją ir kūrybinę kompetencijas STEAM dalykų ugdymo srityse.
Skatinti mokytojus dalintis sukaupta patirtimi.
Plėtoti edukacines STEAM erdves.

 

Attachments:
Download this file (2022  metai STEAM.pdf)2022 PLANAS[ ]79 kB