Sveiki!

Mums malonu, kad apsilankėte lopšelio darželio "Eglutė" svetainėje! Tikimės, kad rasite tai, ko ieškote!

SVEIKI!

Pabendraukime virtualioje aplinkoje Facebook!

Mūsų projektas geriausias

Mūsų projektas geriausias

„Olimpinė karta“ – tai Lietuvos tautinio olimpinio komiteto vykdoma ilgalaikė programa skirta vaikų ir jaunimo olimpiniam ugdymui, olimpinių idėjų ir sporto kaip ugdymo priemonės sklaidai Lietuvoje. Telšių lopšelis-darželis „Eglutė“, nuo 2013 metų yra aktyvus jos narys. Kiekvienais metais rašo projektus, gauna finansavimą veikloms vykdyti.Lietuvos tautinis olimpinis komitetas kasmet organizuoja Olimpinės kartos apdovanojimus. Šiais metais Olimpinio švietimo darbo komisija sėkmingai nubalsavo ir vienbalsiai išrinko Telšių lopšelio-darželio „Eglutė" projektą – „Judu. Sužinau. Atrandu“ geriausiu „Olimpinės kartos“ ikimokyklinės įstaigos projektu. Projekto viena iš siekiamybių buvo per praktinę, kūrybinę ir žaidybinę veiklą diegti olimpines vertybes, principus ir kultūrą plėtojant fizinio aktyvumo ir bendradarbiavimo įgūdžius.

    

Akcija Darom-2022 m.

Akcija Darom-2022

Balandis švaros mėnuo! Kaip ir kasmet, taip ir šiais metais, mažieji „Smalsučių“ grupės vaikai aktyviai prisijungė prie aplinkos švarinimo akcijos ,,DAROM“, kurios tikslas – kad vaikai suprastų ir suvoktų, kaip svarbu neteršti gamtos, saugoti ir puoselėti jos grožį. Pirmiausia susipažinome su atliekų konteinerių pavadinimais ir jų paskirtimi .Rinkome "žaliąsias“ atliekas ir išmetėm į "žaliųjų" atliekų konteinerį. Tyrinėjome ir stebėjome atbundančią gamtą - rinkome kankorėžius ir įvairias šakeles STEAM veiklai lauke. Po darbų vaišinomės tėvelių paruoštais užkandukais, žaidėme žaidimus ir sportavome žaidimų aikštelėje. Parėjome pavargę,bet smagūs ir triukšmingi.

         

"Mama, tėveli, paskaityk man knygelę"

        ,,MAMA, TĖVELI, PASKAITYK MAN KNYGELĘ”

         Psichologai tvirtina, kad skaitymas balsu vaikams yra kaip vitaminas, kaip vakcina nuo šiuolaikinio pasaulio grėsmių, blogų įpročių. Tai - veiksmingiausias ugdymo būdas. Skaitydami vaikui nuo mažens pasiekiame to, kad galiausiai skaitymas jiems asocijuojasi su tėvų balsu, šiluma, saugumu. Be to, skaitymas ugdo intelektą, lavina vaizduotę, gebėjimą įveikti kliūtis, užtikrina raiškų bei vaizdingą žodyną, leidžia gerokai lengviau perprasti gramatikos taisykles mokykloje.,,Nykštukų" grupė organizavo virtualų renginį ,,Mama, tėveli, paskaityk man knygelę”, kurio metu vaikai kartu su šeimos nariais, mokytojomis skaitė, vartė, žiūrinėjo knygeles, atkreipė dėmesį į raideles, žodelius, spalvingas iliustracijas. Mokytojų padedami, vaikai noriai inscenizavo pasakėles, kūrė dekoracijas, paveikslėlių knygeles, skirtukus. Virtualaus renginio metu, vieni su kitais dalinosi nuotraukomis, vaizdo įrašais, įspūdžiais, kaip sekėsi su vaikučiais ugdyti kalbinius gebėjimus darželyje ir namuose.

                                                                               

         Ikimokyklinio ugdymo mokytojos: Irena Rupšienė ir Jurgita Simaitienė

              

"Tapu tapu aš einu ekologiniu taku..."

“TAPU TAPU AŠ EINU EKOLOGINIU TAKU…”

     Dvi savaites su mažaisiais “Žvirbliukais” vykdėme mini ekologinio ugdymo projektą ‘Tapu tapu aš einu ekologiniu taku…”, kurio metu įtvirtinome vaikų žinias:

-kaip palaikoma graži, saugi, sveika, švari aplinka,o kaip teršiama, nuodijama, darkoma?;
- kaip geriau sunaikinti šiukšles, pavyzdžiui, popierių - atiduoti perdirbti, išmesti kieme, užkasti į žemę, sudeginti, ar kaip kitaip? O kaip naikinti skardines, bulvių lupenas?

- kokia yra atliekų rūšavimo tvarka, konteinerių paskirtis?
     Vartydami įvairias enciklopedijas, internete žiūrėdami mokomuosius filmukus,  vaikai įgijo žinių apie nykstančius, saugotinus augalus, gyvūnus, kurie auga ir gyvena netoliese, suprantant apie atsakomybę juos saugoti - patiems netrypti, netrikdyti jų ramybės ir kitiems tai drausti.
  Į projekto vykdymą įsijungė ir tėveliai atlikdami “Namų darbus”, kur reikėjo kartu su vaikučiu sudėlioti dėlionę, ją nuspalvinti ir sukurti pasakojimą, kaip jų šeima rūpinasi aplinkos tvarka ir švara. O Urtės mamytė sukūrė net eiliuotą ketureilį:

      Elgiamės mes atsakingai ir rūšiuojam rūpestingai,

      Saugom gamtą mes tikrai – norime gyvent gražiai!

      Renkame šiukšles lauke ir rūšiuojam namuose,

      Juk taip gera, kai švaru – tada gyvent visiems smagu!

   Projektą užbaigėme smagia išvyka ant Džiugo kalno ir prie Masčio ežero. Jų metu vaikai turėjo galimybę realiai pasidžiaugti gamtos vaizdais, pauostyti gėlę, žolę, paliesti ir apkabinti medį, pakvėpuoti grynu oru.

   Vaikai dalijosi įspūdžiais: “Kalnas buvo didelis ir ten nemačiau jokių šiukšlių” (Ignas), “O aš mačiau boružėlę – aš myliu boružėles, jų negalima mindyti” (Matias), “Prie Masčio ežero buvo geras oras” (Arnas).

                  Ikimokyklinio ugdymo mokytojos: Rasa Motiejauskienė, Vida Intaitė

              

 

STEAM PROJEKTAS "Aplinkos pažinimas ir tyrinėjimas"

STEAM PROJEKTAS "APLINKOS PAŽINIMAS IR TYRINĖJIMAS. " ,,Kruopelytę gamtos iš namų į darželio grupę "

"Smalsučių " grupės vaikams svarbus patirtinis dalyvavimas augalų auginimo veiklose. Jos skatina ne tik pažintinę ,bet ir emocinę vaiko raidą. Stengiamės, kad kiekvienas turėtų savo auginamą augalą,jį prižiūrėtų,kartu susidurtų su problemomis ir mokytųsi jas spręsti , džiaugtųsi savo darbo rezultatu ,siektų tuo džiaugsmu dalytis su grupės draugais ir tėveliais.

                  

 

www.egluteld.lt

Lygumų g. 52
Telšiai, LT- 87142

Pašto adresas

egluteld@gmail.com

Telefono numeris

+37067110425